شفقنا رسانه- دولت استرالیا اعلام کرده که شرکتهای شبکههای اجتماعی درصورت نقض قانون ممنوعیت استفاده کودکان با جریمه دوبرابری مواجه میشوند. به گزارش شفقنا رسانه از دیجیاتو، دولت استرالیا اعلام کرد که حداکثر جریمه شرکتهای شبکههای اجتماعی که نتوانستهاند از ورود کودکان به این پلتفرمها جلوگیری کنند، دو برابر خواهد شد. این تصمیم درحالی اتخاذ [ ]