شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت شفقنا / ۱ ساعت قبل

چرا بعد از خواندن نمازهای یومیه به «تعقیبات» توصیه شده است؟

 چرا بعد از خواندن نمازهای یومیه به «تعقیبات» توصیه شده است؟
شفقنا- از روایات استفاده می‌شود که «تعقیب» نمازهای واجب زیاد کننده‌ی روزی است و مؤمن در حال تعقیب در نماز است و ثواب نماز را دارد تا گاهی که مشغول به ذکر حق‌تعالی است و خواندن دعا پس از نماز واجب بهتر از خواندن نماز مستحبّ است. در مفاتیح الجنان می خوانیم: و چون از نماز [ ]