شفقنا- دینا گازلا، بیوه ۸۵ ساله رمی، از زمان از دست دادن همسرش در سال ۲۰۲۳ و یک سال بعد از دست دادن گربهاش، دیگر هیچ همراهی در خانه ندارد. اما به لطف فناوری هوشمند، او تنها نیست. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: تیمی از مددکاران اجتماعی از طریق یک دستبند الکترونیکی که [ ]