شفقنا- رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که ارتش این رژیم در نظر دارد شمار نیروهای خود را در جنوب لبنان کاهش دهد. به گزارش شفقنا، الجزیره نوشت: براساس اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، این اقدام از طریق خارج کردن بخشی از تیپهای رزمی از منطقه و اعزام آنها به داخل اسرائیل برای یک دوره استراحت [ ]