شفقنا-در حالی که گفته میشود «پشه آئدس» در بخشهای وسیعی از نوار شمالی و جنوبی کشور استقرار یافته، رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت از ثبت ۸۶۸ مورد تب دنگی در سهماهه نخست امسال خبر داد و اعلام کرد که شمار مبتلایان در چابهار و کنارک نسبت به بهار سال گذشته بیش از چهار [ ]