شفقنا- دادگاهی در کره جنوبی، بانوی اول سابق این کشور را به جرم دریافت هدایای گرانقیمت در ازای انتصابات دولتی و امتیازات تجاری به تحمل چند سال زندان محکوم کرد. به گزارش شفقنا، بخش عربی خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی بعد از ظهر امروز (جمعه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که دادگاه مرکزی شهر سئول با [ ]