شفقنا- سفیر آمریکا در سازمان ملل مدعی شد: اقدامات ما برای نابودی زیرساختهایی که ایران از آنها استفاده میکند، ادامه خواهد داشت. به گزارش شفقنا، الجزیره نوشت:مایکل والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، ادعا کرد: در صورت لزوم، اقدامات ما برای نابود کردن زیرساختهایی که ایران از آنها برای اعمال کنترل بر تنگه هرمز استفاده [ ]