شفقنا- وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه نوشت: تعامل و همافزایی دستگاههای اجرایی با قوه قضائیه، همواره بسترساز تحکیم قانونمداری و ارتقای رضایتمندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود. به گزارش شفقنا از وزارت کشور، در متن پیام اسکندر مومنی وزیر به مناسبت هفته قوه قضاییه آمده است: هفتم تیرماه، [ ]