شفقنا- معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به کمبود ۵۲ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور، بر ضرورت بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای موجود برای توسعه زیرساختهای رفاهی دانشجویان تأکید کرد. به گزارش شفقنا از وبدا، دکتر مسعود حبیبی در نشست بررسی پروژههای سراهای دانشجویی و صنعتیسازی آشپزخانههای دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی [ ]