دوشنبه / ۸ تیر / ۱۴۰۵ - 29 June, 2026
 سایت شفقنا / ۴ ساعت قبل

معاون وزیر صمت: با ماینرهای غیرمجاز در واحدهای صنعتی برخورد قضایی می‌شود

 معاون وزیر صمت: با ماینرهای غیرمجاز در واحدهای صنعتی برخورد قضایی می‌شود
شفقنا- معاون وزیر صمت نسبت به استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز (ماینر) در واحدهای صنعتی هشدار داد و اعلام کرد: هرگونه نگهداری، نصب و بهره‌برداری از ماینر بدون اخذ مجوز قانونی، تخلف محسوب شده و در صورت احراز، علاوه بر ابطال پروانه بهره‌برداری، با متخلفان مطابق مقررات قانونی و قضایی برخورد خواهد شد. [ ]