شفقنا- سرپرست دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اعضای هیئتعلمی که در سالهای اخیر مهاجرت کردهاند، گفت: از بین ۴۶۰ نفر عضو هیئتعلمی دانشگاه شریف ۲۶ نفر به صورت کامل با این دانشگاه قطع همکاری کردهاند. به گزارش شفقنا به نقل از مهر، مسعود تجریشی درباره مهاجرت اعضای هیئتعلمی این دانشگاه گفت: اتفاقی که افتاده [ ]