شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت شفقنا / ۳ ساعت قبل

درخواست وزیر ارتباطات برای خروج سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق

 درخواست وزیر ارتباطات برای خروج سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق
شفقنا رسانه- وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه پایداری برق شرط ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی است، خواستار تفاهم با وزارت نیرو برای خارج شدن سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق شد و تأکید کرد خرید سرویس برق نتایج مطلوبی نداشته و تأمین باتری شبکه باید با سرعت بیشتری دنبال شود. به گزارش شفقنا، یکصد و [ ]