شفقنا- سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فضای مجازی هیچ کس در ایران چه مسئول و چه مردم قطع نیست؛ تنها تفاوتی که وجود دارد این بوده که خیلی از مدیران به صورت رایگان متصل هستند اما مردم برای اتصال به پلتفرم های خارجی باید هزینه بپردازند. به گزارش شفقنا مهرداد لاهوتی، نماینده [ ]