شفقنا- وزیر نفت در دیدار با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاریهای دوجانبه دو کشور در حوزه انرژی گفتوگو کرد. به گزارش شفقنا از وزارت نفت، محسن پاکنژاد در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر [ ]