جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت شفقنا / ۱۴۰۵/۰۲/۰۹

قزاقستان: به خروج از اوپک پلاس فکر نمی‌کنیم

 قزاقستان: به خروج از اوپک پلاس فکر نمی‌کنیم
شفقنا- قزاقستان می‌گوید به خروج از اوپک پلاس فکر نمی‌کند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ فرانس24 نوشت: وزارت انرژی قزاقستان می‌گوید: این کشور قصد ندارد از اوپک پلاس خارج شود. در بحبوحه بحران انرژی ناشی از جنگ ایران، امارت از این گروه تولیدکنندگان نفت خارج شد.