گروه فنی درباره ایران هفته آینده دوباره تشکیل جلسه میدهد/ هرگز امنیت متحدان عرب را مخدوش نخواهیم کرد
شفقنا- وزیر امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه گفت: گروه فنی در مورد ایران هفته آینده دوباره تشکیل جلسه خواهد داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ آناتولی نوشت: مارکو روبیو به خبرنگاران در کویت گفت: خب، فکر میکنم گروه فنی در تاریخ ۲۹ یا ۳۰ ماه جاری برمیگردد. اگر اشتباه نکنم، فکر میکنم آنها به سوئیس [ ]