شفقنا-پایگاه خبری اسرائیلی «واللا» گزارش داد: «وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) در حال بررسی انتقال سامانههای نظامی پدافندی و تهاجمی به اسرائیل است. این تصمیم در پی آن مطرح شده که ارتش آمریکا به این نتیجه رسیده است که پایگاههایش در منطقه خلیج [فارس] در برابر حملات ایران و گروهها یا طرفهای مورد حمایت ایران آسیبپذیر [ ]