ابتلای ۸۶۸ نفر به تب دنگی در کشور | هشدار وزارت بهداشت درباره خطر گسترش تب دنگی
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت از ثبت ۸۶۸ مورد تب دنگی در سهماهه نخست امسال خبر داد و اعلام کرد که شمار مبتلایان در چابهار و کنارک نسبت به بهار سال گذشته بیش از چهار برابر و موارد بستری بیش از ۱۸ برابر افزایش یافته است.