وزیر ارتباطات: سایتهای ارتباطی باید از اولویت قطع برق خارج شوند
سید ستار هاشمی با اشاره به اهمیت پایداری شبکه ارتباطی، خواستار هماهنگی با وزارت نیرو برای مستثنا شدن سایتهای ارتباطی از قطع برق شد و تأکید کرد که اجرای مصوبات شبکه ملی اطلاعات باید با برنامه زمانی مشخص و گزارش پیشرفت همراه باشد.