پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۲ ساعت قبل

هشدار وزارت بهداشت درباره اوج تابش اشعه فرابنفش: از آفتاب ظهرگاهی دوری کنید

 هشدار وزارت بهداشت درباره اوج تابش اشعه فرابنفش: از آفتاب ظهرگاهی دوری کنید
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر افزایش خطرات ناشی از اشعه فرابنفش در ماه‌های گرم سال، از شهروندان خواست در ساعات اوج تابش خورشید از قرارگرفتن در معرض آفتاب خودداری کنند و با استفاده از کلاه، عینک آفتابی استاندارد و کرم ضدآفتاب، از پوست و چشم‌های خود محافظت کنند.