دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۱۴۰۵/۰۲/۱۵

بدون صرفه‌جویی، مجبوریم ۱۴ میلیارد دلار بنزین و گازوئیل وارد کنیم

 بدون صرفه‌جویی، مجبوریم ۱۴ میلیارد دلار بنزین و گازوئیل وارد کنیم
به گفته کارشناس اقتصادی، اگر صرفه جویی نکنیم، مجبور می‌شویم ۱۴ میلیارد دلار به واردات بنزین و گازوئیل و برق اختصاص دهیم.