چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۲ ساعت قبل

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان | تاکید بر پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار

 گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان | تاکید بر پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، وزیران خارجه ایران و عربستان بر حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تاکید کردند.