ادعای رئیسجمهور آمریکا درباره نقض آتشبس از سوی ایران | ترامپ: از اتفاقی که پنجشنبه رخ داد، خوشم نیامد
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، رئیسجمهور آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره ادعای نقض آتشبس از سوی ایران در تنگه هرمز بار دیگر با تکرار تهدیدات و لفاظیهای خود با وجود انعقاد یادداشت تفاهم میان تهران و واشنگتن، گفت: من این را دوست ندارم.