قبول کردن این همه کج مدیریتی، سوءاستفاده، رانت، انحصار، نفوذ، خواب زمستانی ناظران نهتنها سخت، بلکه ناراحت کننده است! چگونه میشود که بیشتر از نیم میلیارد دلار ارز بیتالمال (۲۸۵۰۰ تومانی) برای واردات برنج کیلویی یک دلار و حتی ارزانتر از پاکستان داده شود ولی همین برنج به ۹ برابر قیمت در بازار فروخته شود؟