حریق بنزین در یک مغازه آپاراتی | تلاش ۲ ایستگاه آتشنشانی مشهد برای پیشگیری از انفجار (۳ تیر ۱۴۰۵)
یک مغازه آپاراتی در خیابان شفیعی مشهد امروز طعمه حریق شد. با وجود نگهداری بنزین در داخل مغازه و خطر انفجار، آتشنشانان دو ایستگاه با عملیاتی سریع، آتش را مهار کردند و نگذاشتند به واحدهای مجاور سرایت کند. مالک مغازه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.