استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه سازمان جهاد کشاورزی برای توسعه ۵۰۰ هکتاری سطح زیرکشت زعفران در سال ۱۴۰۵ تاکید کرد که در کنار این برنامه ارزشمند باید برای دستیابی به جایگاه مطلوب در تولید و برندسازی زعفران سطح زیرکشت و میزان تولید نیز افزایش یابد.