مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر میخواهند ما حذف شویم و بیرون باشیم، باشد ایرادی ندارد. اما این منصفانه نیست. ما ریکاوری نداریم. ما اینجا هیچ مدیر لجستیکی نداریم که به ما کمک کند. ما چه میگوییم؟ ما همیشه از این چیزها شکایت داریم، اما هیچکس کمکی به ما نمیکند. هیچکس.