یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۴ ساعت قبل

خارجی‌های لیگ برتر نصف شدند

 خارجی‌های لیگ برتر نصف شدند
براساس مصوبه امروز هیئت‌رئیسه فدراسیون، باتوجه‌به شرایط اقتصادی فعلی کشور که منجر به کاهش بودجه و درآمد بسیاری از باشگا‌ه‌ها شده، سهمیه نفرات خارجی از ۱+۷ به ۴ تغییر کرد.