یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۴ ساعت قبل

چرا شربت اوپیوم به کلینیک‌ها نمی‌رسد، اما در عطاری‌ها با قیمت ۶ میلیون تومان فروخته می‌شود؟

 چرا شربت اوپیوم به کلینیک‌ها نمی‌رسد، اما در عطاری‌ها با قیمت ۶ میلیون تومان فروخته می‌شود؟
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: یکی از گلایه‌های اصلی کلینیک‌های ترک اعتیاد این است که اگر شربت اوپیوم تولید نمی‌شود، چرا از طریق عطاری‌ها به فروش می‌رسد، اما به کلینیک‌ها تحویل داده نمی‌شود.