رئیس کمیسیون عمران، حملونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بهسازی مسیر اتوبوسهای بیآرتی در محور طبرسی از ۵ اردیبهشتماه آغاز شده و تا نیمه خردادماه تکمیل خواهد شد. برای آسفالت این مسیر ۱۰ میلیارد تومان و برای اجرای جدول و در صورت نیاز اجرای نردهها ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.