جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۱۴۰۵/۰۳/۱۹

برنامه‌ریزی لازم برای حضور بیشتر دانش‌آموزان در مدارس دولتی خراسان رضوی انجام شده است | افزایش دو برابری جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل

 برنامه‌ریزی لازم برای حضور بیشتر دانش‌آموزان در مدارس دولتی خراسان رضوی انجام شده است | افزایش دو برابری جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
رئیس اداره دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ما پیش‌بینی کردیم و برنامه‌ریزی لازم برای حضور بیشتر دانش‌آموزان در مدارس دولتی را نسبت به سال گذشته انجام دادیم، بنابراین اگر ظرفیت مدارس غیر دولتی به مدارس دولتی اضافه شود، محدودیتی برای فضا و معلم نداریم.