یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۱ ساعت قبل

ویدئو | خداداد عزیزی: حیف شد، ما باید نیوزیلند را می‌بردیم

 ویدئو | خداداد عزیزی: حیف شد، ما باید نیوزیلند را می‌بردیم
خداداد عزیزی در برنامه برجام گفت: ما خودمان مقصر بودیم. اگر مقابل نیوزلند با ذهنیت برنده وارد زمین می‌شدیم و آن بازی را می‌بردیم، سرنوشت‌مان کاملاً متفاوت رقم می‌خورد.