انتقاد «ابوطالب مظفری» شاعر افغانستانی از برخی نوحهها
ابوطالب مظفری با نقد شعرهایی که توسط برخی نوحهخوانها خوانده میشود، میگوید: در همین شبها در تکایا و مساجد نوحههایی را میشنوم که حقیقتا نوحهخوانان چیزهایی را میخوانند که آدم گاهی از شنیدن آنها شرمناک میشود.