دبیرکل حزبالله لبنان در بیانیهای در خصوص آخرین تحولات این کشور اعلام کرد: در لبنان هیچ آتشبسی برقرار نیست؛ آنچه وجود دارد تجاوز مستمر اسرائیلی-آمریکایی است. لبنان طرف مورد تجاوز است و این لبنان است که برای حفظ امنیت و حاکمیت خود به تضمین نیاز دارد.