پویشِ «ریشه در وطن داریم» با شعارِ «درخت میکاریم در باغ ایران» که به اهتمام شرکت ملی صنایع مس ایران و به یاد «۱۵۳ شهید مدرسه میناب» از نیمه فروردینماه ۱۴۰۵ آغاز شد، با کاشتِ ۷۶هزار اصله نهال به نیمه راه رسیده است؛ پویشی که با هدف کاشتِ ۱۵۳هزار اصله نهال تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.