علت واریز کمتر از مبلغ فیش حقوقی برای برخی بازنشستگان چیست؟
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد علت کمتر بودن مبلغ واریزی برخی بازنشستگان و مستمریبگیران نسبت به رقم درجشده در فیش حقوقی خرداد ۱۴۰۵، کسر خودکار اقساط تسهیلات و خریدهای اعتباری توسط بانکهای عامل، بهویژه بانک رفاه کارگران، است.