[ رضا فرجپور] در سالهای اخیر یکی از پرتکرارترین بحثهای سینمای ایران خفگی و بینفسی فیلمهای جدی اجتماعی و در کل تمام فیلمهای غیرکمدی در رقابت با فیلمهای کمدی و کمدیسازهایی بوده که عملا سینمای ایران را در اختیار گرفته و موانع پرشماری در مقابل فیلمهای جدی بهخصوص آثار منتقد و معترض به وجود آوردهاند. مروری گذرا بر جدول فیلمهای پرفروش و حتی اسامی فیلمهایی که در این سالها به نمایش درآمدهاند، خود بهترین شاهد این مثال است- و به راحتی نشان میدهد که چگونه در هر برههای از سال سینمایی دستکم …