[مریم رضاخواه] کار و کاسبی فروشندگان وام بانکی در فضای مجازی سکه شده است. در گذشته نیازمندی روزنامهها و تراکتهای کاغذی توزیع شده در خیابانها تنها مرجع تبلیغات شرکتهای کاغذی بود. در ابتدای دهه ۹۰ با داغ شدن موضوع وام فروشان مسئولان بانک مرکزی واکنش نشان دادند و با غیرقانونی خواندن این نوع فعالیتها بیان کردند که مردم فریب این شرکتها را نخورند. اما شبکههای مجازی و سایتهای اینترنتی هم به کمک کلاهبرداران آمدند. مجرمان با کوچ به سمت دنیای مجازی بستر کلاهبرداریهای خود را به صورت آنلاین، پهن کردند. …