دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 خبرگزاری شانا / ۱۴۰۳/۱۰/۱۸

تأثیر امنیت بر فروش، بازاریابی و قیمت‌گذاری نفت

تأثیر امنیت بر فروش، بازاریابی و قیمت‌گذاری نفت
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهمیت امنیت در عملکرد سازمان گفت: امنیت یک متغیر کیفی است که باید آن را به سنجه‌های کمّی تبدیل کرد. این شاخص‌ها به‌طور مستقیم بر فروش، بازاریابی، قیمت‌گذاری محصولات و مشتری‌یابی تأثیرگذارند و بدون امنیت نمی‌توان به اهداف کلان سازمان دست یافت.