معاون ایمنی و آتشنشانی وزارت نفت، نرمافزار بومی مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچاسئی) شرکت انتقال گاز ایران را نمونهای موفق از بهرهگیری هدفمند از فناوری در حوزه نظارت، کنترل فرایندها و مدیریت شرایط اضطراری دانست و بر استفاده از ظرفیتهای این سامانه در توسعه نرمافزارهای مشابه در سطح وزارت نفت تأکید کرد.