دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری شانا / ۱ ساعت قبل

انرژی تحویلی به صنایع ۲۴ درصد افزایش یافته است

 انرژی تحویلی به صنایع ۲۴ درصد افزایش یافته است
مدیرعامل شرکت توانیر با تأکید بر اینکه تأمین برق بخش تولید و صنعت همواره در اولویت وزارت نیرو بوده است، گفت: صنایع کشور از ساعت ۲۴ تا ۸ صبح بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند از برق استفاده کنند. امسال نیز میزان انرژی تحویلی به صنایع انرژی‌بر نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۴ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده حمایت مستمر صنعت برق از بخش تولید است.