یکشنبه / ۲۲ تیر / ۱۴۰۴ - 13 July, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۴/۱۶

گفتگو: اثرگذاری رسانه‌ای در استراتژی بازاریابی ویدیویی: رویکرد داده‌محور گوگل برای برندهای آفریقایی - شارا

گفتگو: اثرگذاری رسانه‌ای در استراتژی بازاریابی ویدیویی: رویکرد داده‌محور گوگل برای برندهای آفریقایی - شارا
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || قدرت ویدیو تا آنجاست که ۷۶ درصد از مردم آفریقای جنوبی می‌گویند یوتیوب (YouTube) به آن‌ها در تصمیم‌گیری برای خرید