جمعه / ۳ مرداد / ۱۴۰۴ - 25 July, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۳/۲۶

نقش رسانه‌ها در جنگ‌ها؛ از تبلیغات کلاسیک تا جنگ سایبری و شبکه‌های اجتماعی - شارا

نقش رسانه‌ها در جنگ‌ها؛ از تبلیغات کلاسیک تا جنگ سایبری و شبکه‌های اجتماعی - شارا
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رسانه‌ها در شرایط جنگی یکی از عوامل کلیدی در اطلاع‌رسانی، شکل‌دهی افکار عمومی و حتی تأثیر بر تصمیمات سیاسی