جمعه / ۱۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 8 August, 2025
 سایت شارا / ۲ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۵/۱۵

کمپین جدید دومینوز؛ مقایسه بصری پیتزا و برگر برای جلب مشتریان ارزش‌محور در سال ۲۰۲۵ - شارا

کمپین جدید دومینوز؛ مقایسه بصری پیتزا و برگر برای جلب مشتریان ارزش‌محور در سال ۲۰۲۵ - شارا
دومینوز با راه‌اندازی کمپین خلاقانه Mix Match و مقایسه بصری پیتزا با برگرهای فست‌فود، سعی دارد ارزش واقعی و مزیت رقابتی پیتزا را به مشتریان ارزش‌محور در سال ۲۰۲۵ نشان دهد؛ حرکتی که می‌تواند جایگاه برند را در بازار QSR تقویت کند.