چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۶/۲۵

معاملات گزینشی در تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده؛ شفافیت یا لایه‌ای دیگر از آربیتراژ دیجیتال؟ - شارا

معاملات گزینشی در تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده؛ شفافیت یا لایه‌ای دیگر از آربیتراژ دیجیتال؟ - شارا
معاملات گزینشی اکنون ۸۰٪ تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده را تشکیل می‌دهند. اما بدون شفافیت و مشارکت فعال ناشران، ارزش واقعی به دست نمی‌آید. شفافیت، نقطه شروع ایجاد ارزش پایدار است.