جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۶/۲۲

پایان‌نامه‌ای برای تحول در بانکداری ایران - شارا

پایان‌نامه‌ای برای تحول در بانکداری ایران - شارا
پایان‌نامه دکتری دکتر هادی کمرئی با طراحی یک مدل بومی و کیفی ارتباطات بازاریابی یکپارچه، الگویی نوآورانه برای تحول در روابط‌عمومی، بازاریابی و برندینگ بانک‌های تخصصی ایران ارائه می‌دهد. این مدل بر اساس شرایط بومی، تجارب میدانی و نظریه‌های جهانی طراحی شده و قابلیت اجرا در ساختار واقعی بانک‌ها را دارد.