چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۶/۰۳

راهنمای مدیریت بحران روابط عمومی هنگام ویروسی‌شدن پست منفی - شارا

راهنمای مدیریت بحران روابط عمومی هنگام ویروسی‌شدن پست منفی - شارا
وقتی یک پست به‌طور منفی ویروسی می‌شود، هر ثانیه اهمیت دارد. این راهنمای عملی نشان می‌دهد تیم‌های روابط عمومی چگونه با پایش رسانه‌ای، واکنش سریع، کنترل روایت، عذرخواهی مناسب و شفافیت می‌توانند بحران را مدیریت کرده و اعتماد عمومی را بازسازی کنند.