جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۶/۲۹

روابط‌عمومی در سازمان‌ها: قلب تپنده ارتباطات و مدیریت شهرت در عصر دیجیتال - شارا

روابط‌عمومی در سازمان‌ها: قلب تپنده ارتباطات و مدیریت شهرت در عصر دیجیتال - شارا
روابط‌عمومی دیگر فقط تبلیغات نیست. این مقاله به بررسی کتاب «جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها» می‌پردازد که نقش استراتژیک و حیاتی روابط‌عمومی در مدیریت شهرت، پیشگیری از بحران و موفقیت پایدار سازمان‌ها را تحلیل می‌کند. با مطالعه این مطلب، با وظایف اصلی، مهارت‌های کلیدی و فرصت‌های شغلی این حرفه آشنا شوید.