جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۶/۳۱

تعریف روابط‌عمومی از نگاه انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) | اعتماد، اخلاق و مدیریت ارتباطات - شارا

تعریف روابط‌عمومی از نگاه انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) | اعتماد، اخلاق و مدیریت ارتباطات - شارا
انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) در سال ۲۰۱۹ تعریفی تازه و کوتاه از روابط‌عمومی ارائه داد که بر اعتماد، اخلاق و نقش مدیریتی آن تأکید دارد. این مقاله به بررسی ساختار، ویژگی‌ها و اهمیت این تعریف می‌پردازد.