جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۶/۲۹

روابط عمومی باید صدای مردم باشد، نه فقط مدیر | تأکید مدیرکل آموزش‌وپرورش مرکزی بر پاسخ‌گویی مردمی - شارا

روابط عمومی باید صدای مردم باشد، نه فقط مدیر | تأکید مدیرکل آموزش‌وپرورش مرکزی بر پاسخ‌گویی مردمی - شارا
دکتر عبدالرضا پیرحسینلو، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، در نشست خبری تأکید کرد: روابط عمومی‌ها باید صدای مردم باشند، نه فقط مدیران. او بر پاسخ‌گویی مستقیم به مطالبات مردم با روی گشاده تأکید کرد.